راه حل جالب پرستاران ایرانی برای شکست کرونا + ویدئو

© REUTERS / WEIBO / THE CENTRAL HOSPITAL OF WUHAN راه حل جالب پرستاران ایرانی برای شکست کرونا + ویدئو
راه حل جالب پرستاران ایرانی برای شکست کرونا + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رقص در میان بیماران و در اتاق های بیمارستان برای روحیه دادن به بیماران مبتلا به ویروس کرونا از ابداعات پرستاران و پزشکان ایرانی است.

به گزارش اسپوتنیک، بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-19» از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از 70 کشور جهان سرایت کرده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد. چین، ایتالیا، کره جنوبی و ایران در راس مبتلایان به این بیماری در جهان هستند. در تاریخ 4 مارس به نقل از وزارت بهداشت ایران، در ایران تعداد مبتلایان به بیماری ویروس کرونای جدید در طی یک روز از 2336 به 2922 افزایش یافته است. از سوی دیگر در ایران، 15 نفر نیز در طی یک روز از ویروس کرونا جان باختند، 552 نفر بهبود یافته اند.

در این راستا، کاربران شبکه های اجتماعی در ایران با انتشار عکس هایی از نحوه رعایت بهداشت برای مبارزه با این بیماری سخن می گویند. از سوی دیگر برخی پزشکان و پرستاران ایرانی که برای مبارزه با کنترل این بیماری به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند، ویدئوهایی از رقص های خود برای روحیه دادن به بیماران مبتلا به کرونا را منتشر نموده اند که در این روزهای سخت با استقبال کاربران مواجه شده است.

A post shared by کلیپهای رقص پرستاران بخش کرونا (@coronavirusclip) on

View this post on Instagram

لطفا ورق بزنید شاید اگر این ویدیو ها رو در کشورهای دیگه ببینند عمق ماجرا رو درک نکنند و فقط و فقط چند تا کلیپ شاد رو دیدند و بس ، ولی اصل ماجرا اینه که ما ایرانی ها چهل ساله به خاطر رقص دستگیر شدیم مجازات شدیم زندان رفتیم حتی شلاق هم خوردیم و وای اگر رقصنده از جنس مونث بود بدترین تهمت ها ی جنسی رو هم باید تحمل میکرد ، این قدر این مسئله تابو شده بود که اگر کسی در معابر عمومی میرقصید انگ دیوانگی رو هم باید تحمل میکرد تا جایی این مسئله پیش رفت که با رقص چند کودک دختر در مراسمی شهردار تهران رو برکنار کردند حتی واژه رقص رو حرام کردند و از واژه حرکات موزون استفاده میکردند حالا ترسناک ترین بیماری این روزها همین کرونا همین ویروس همین که بزرگترین جامعه های جهان رو درگیر کرده در ایران رقص رو آزاد کرد برقصید و برقصید و برقصیم و برقصیم که این ویروس هم روزی میرود و باز من و تو و رقص باید قایمکی با هم باشیم که کسی ما رو نبینه #کروناویروس #کرونا #کودکان #فرزند #حوادث #تربیت_کودک #مثبت_اندیشی #آینده_نگری #پیشگیری_از_کرونا #پیشگیری #درمان #نگرانی #کودک #شخصیت #رقص_کرونا #رقص_کرونایی #رقص #رقص_ایرانی

A post shared by mohamad.nejabat haghighi (@mohamadnejabat) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала