۲۳ نماینده مجلس ایران کرونا ویروس دارند

© Sputnik / SHAمجلس شورای اسلامی
مجلس شورای اسلامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نائب رئیس مجلس ایران بیان داشت که تاکنون تست کرونای ۲۳ نماینده مثبت بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود، بنابراین به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آنها نباشد.

وی افزود: فعالیت مجلس به قوت خود برقرار است و ما کمیسیون تلفیق را در صحن مجلس تشکیل دادیم که البته به این کار هم ایراد گرفته شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.
سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت.

تعداد مبتلایان آلوده در چین تاکنون از ۸۰ هزار نفر فراتر رفته است، ۲۹۱۲ نفر جان باختند، بیش از ۴۴.۵ هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала