تلاش کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مقابله شیوع ویروس کرونا

© Depositphotos.com / PhanuwatNandeeتوپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه البیان امارات خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج پیشنهاد برای مقابل با شیوع ویروس کرونا در فوتبال آسیا را بررسی می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان کشورهای عضو پنج پیشنهاد را برای تقابل با بحران پیش آمده درباره شیوع بیماری کرونا مورد بررسی قرار می‌دهد.

تعویق دیدار پرسپولیس - التعاون در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا - اسپوتنیک ایران
تعویق دیدار پرسپولیس - التعاون در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

پیشنهاد اول، تثبیت شرایط تمام کشورهای غرب و شرق آسیا در ارتباط با این ویروس، دریافت گزارش از سازمان بهداشت جهانی در مورد آمار دقیق مبتلایان در هر کشور و تصمیم‌گیری در خصوص کشورهایی که شرایط بدتری دارند با تعویق بازی‌های نمایندگان این کشورها است.

پیشنهاد دوم تعویق همه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است. خصوصاً در شرایطی که بسیاری از کشورها از سفر اتباع خود به کشورهای دیگر به طور کلی جلوگیری می‌کنند.

پیشنهاد سوم این است که برای نخستین‌بار رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به صورت متمرکز در ماه‌های می یا ژوئن (اردیبهشت یا خرداد 99) به میزبانی یک یا چند کشور برگزار شود.

پیشنهاد چهارم عقب انداختن مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و 2023 یا بعضی از این مسابقات است.

پنجمین پیشنهاد نیز این است که در صورتی که پیشنهاد برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز هم مورد تایید قرار نگیرد، رقابت‌ها در ماه‌های شهریور و مهر سال آینده برگزار شوند.

باید دید در نهایت AFC روز شنبه آینده (17 اسفند) و در جلسه مهم و سرنوشت ساز خود چه تصمیمی برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала