افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا ویروس در اسرائیل

© AFP 2023 / Jack Guezاسرائیل
اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل به 10 نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به اعلامیه وزارت بهداشت اسرائیل شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 10 نفر افزایش یافته است.

دو نفر از مبتلایان از سفر ایتالیا برگشته بودند و در جنوب اسرائیل ساکن هستند. از مسافران پرواز LY290 درخواست شده است در خانه‌های خود قرنطینه شوند. یک شخص دیگر که در تماس با مسافر اسرائیلی بود نیز به این ویروس مبتلا شده است.

در این بیانیه آمده است: دو نفر از موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا از خانواده‌ای بودند که چندی پیش از ایتالیا بازگشته اند.

حسین سلامی - اسپوتنیک ایران
هشدار ایران به آمریکا و اسرائیل

به گفته وزارت بهداشت اسرائیل، سندروم بیماری در آنها شدید نیست. اولین شهروند اسرائیلی که مبتلا به کرونا شده بود از مسافران کشتی تفریحی دایاموند پرنسس بود. در پی شیوع ویروس کرونا، دولت اسرائیل ورود اتباع کشورهای چین، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و سنگاپور را به این کشور ممنوع اعلام کرد.

آمار چندی پیش سازمان‌های بهداشتی در کشورهایی که موارد ابتلا به این ویروس در آنجا به ثبت رسیده است: پس از چین، کره جنوبی 3 هزار و 150 نفر، ژاپن 941، ایتالیا 888، ایران 978، سنگاپور 98، آلمان 66 ، آمریکا 62، فرانسه 57 ،کویت 45، اسپانیا 44 ٬ تایلند 42، بحرین 38، مالزی 25 ،استرالیا 23، انگلستان 20 ،امارات متحده عربی 19، ویتنام 16، کانادا 15، سوئد 11، عراق 8، اتریش 7،عمان 6، روسیه 5، کرواسی 5، اسرائیل 10 ،یونان 4، لبنان 4، کشورهای هند، فیلیپین، رومانی و گرجستان هرکدام سه مورد،کشورهای پاکستان،فندلاند، هلند، دانمارک و مکزیک هر کدام دو مورد و کشورهای نپال، سریلانکا، کامبوج، بلژیک، مصر، افغانستان، آذربایجان، برزیل، مقدونیه شمالی،استونی، نروژ،نیوزلند، نیجریه،بلاروس، لیتوانی و موناکو نیز هر کدام یک مورد ابتلا به ویروس کووید-19 را اعلام کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала