ابتلا به کرونا در شهروند روس که از ایتالیا بازگشته بود تایید شد

CC BY-SA 4.0 / IRNA / ابتلا به کرونا در شهروند روس که از ایتالیا بازگشته بود تایید شد
ابتلا به کرونا در شهروند روس که از ایتالیا بازگشته بود تایید شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان یک مورد دیگر از کروناویروس COVID-19 را در روسیه ثبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد مبارزه با ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد: ابتلای یک شهروند روسیه که برای تعطیلات به ایتالیا رفته بود به ویروس جدید کرونا تایید شد، گفته می شود که وی در تاریخ 21 فوریه آلوده شده است.

وی در 23 فوریه، پس از بازگشت از ایتالیا به خانه خود در نزدیکی مسکو رفت. وی پس از گذشت چند روز و در تاریخ 27 فوریه با علائم عفونت حاد تنفسی به بیمارستان آمد. پزشکان پس از مشاهده این اعلام در او، بلافاصله وی را قرنطینه کردند و در اتاق ایزوله قرار دادند.

مقام ایرانی زمان پایان شیوع کرونا در کشور را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی زمان پایان شیوع کرونا در کشور را اعلام کرد

سه شهروند دیگر این کشور که پیشتر به این ویروس مبتلا شده بودند، تحت درمان قرار دارند. به گفته مقامات روس، این سه نفر به دلیل تماس با مسافران یک کشتی کروز در ژاپن به این بیماری مبتلا شدند. اینک در مجموع چهار شهروند روس به ویروس کرونا مبتلا شده اند که همراه دو شهروند چینی در شهر «کازان» در قرنطینه هستند. با این وجود، موردی که امروز اعلام شد، اولین نمونه تشخیص ابتلا در خاک روسیه است.

این در حالی است که روسیه از ابتدای ظهور کرونا در چین تدابیر سختگیرانه‌ای در دستور کار قرار داده و ورود اتباع چینی را به شدت محدود کرده بود. شیوع کرونا که از چین آغاز شد، اکنون بیش از 70 کشور جهان را درگیر کرده و به مرگ بیش از 3000 نفر منجر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала