نتیجه تست پرستار ایرانی مثبت اعلام شد +عکس

© REUTERS / WANA NEWS AGENCYکرونا ویروس در ایران
کرونا ویروس در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نرجس خانعلی‌زاده، پرستار 25 ساله بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان سرکار درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به خبر منتشره در اینستاگرام، نتیجه تست نرجس خانعلی‌زاده مثبت اعلام شده است.

مدتی قبل مقام‌های بیمارستان میلاد لاهیجان مرگ نرجس خانعلی‌زاده پرستار 25 ساله این بیمارستان را تایید کردند. نرجس خانعلی‌زاده که در شبکه‌های اجتماعی از او به عنوان پرستار فداکار یاد می‌شود اهل کلاچای گیلان بود و در اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان کار می‌کرد. یکشنبه گذشته سر کار ناگهان از حال رفت و با این‌حال از او تست کرونا نگرفتند. برادر نرجس که در بیمارستان بر بالین خواهرش حضور داشت در بیمارستان رازی رشت بستری شده است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران: آخرین آمار دولتی مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران 978 نفر اعلام شده است و 54 نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌‌اند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ایران اینترنشنال (@iranintltv)

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت. تعداد مبتلایان آلوده در چین تا چندی پیش از 78 هزار نفر فراتر رفته است، 2744 نفر جان باختند، بیش از 32 هزار نفر نیز درمان شده اند. موارد ابتلا در خارج از چین، براساس اطلاعات چندی پیش سازمان بهداشت جهانی، در 37 کشور جهان، تعداد 2790 مبتلا ثبت شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала