توصیه بهداشتی طراح ایرانی برای مبارزه با بیماری کرونا+ عکس

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا ویروس
کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حمید بهرامی: دنیا، برو دستهایت را بشور!

به گزارش اسپوتنیک با استناد به خبر منتشره در اینستاگرام، حمید بهرامی در طرح خود، راه پیشگیری از بیماری کرونا را به تصویر کشیده است.

حمید بهرامی، طراح شناخته شده ایرانی اثری در رابطه با ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن در کشورهای مختلف منتشر کرد. این اثر که «دنیا، برو دستهات رو بشور!» نام دارد، با توجه به توصیه اکید پزشکان درباره شستن مداوم دست‌ها به‌عنوان تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، طراحی شده است.

بهرامی در این اثر ویروس کرونا را به توپ بولینگ تشبیه کرده و در اطراف آن چند پین بولینگ را قرار داده است که بر روی هر کدام بخشی از نقشه زمین قرار دارد. هرکدام از این پین‌ها درحالی‌که ماسک بر دهان دارند قصد دارند به ویروس توپی ضربه بزنند تا آن را از خود دور کنند. بالای سر یکی از شخصیت‌های داستان نیز کادری وجود دارد که در آن نوشته شده است :« اگر فقط دستهامو شسته بودم!» و این نشان دهنده حسرت یک بیمار برای رعایت نکردن بهداشت و مبتلا شدن به کرونا است.

حمید بهرامی از جهان کاریکاتور، تصویرسازی و انیمیشن می‌آید و آثارش رگه‌ای از طنز، بهت‌زدگی و هراس را در خود دارند. بهرامی هنرمندی در عرصه جهانی کارتون و انیمیشن است که هر از گاهی تجربیات مستقل خود در طراحی و نقاشی را به ایران می‌آورد و در سال‌های اخیر دو نمایشگاه از آثار او در گالری هما برگزار شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Hamid Bahrami (@hameedbahrami)

آمار کرونا در ایران در روز 2 ماه مارس، با 523 مورد جدید، به 1501 نفر رسید. تا روز اول ماه مارس 66  مورد فوتی به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала