قطع ارتباط با کارمندان اسپوتنیک در ترکیه پس از حضور آنها در اداره پلیس

© Sputnikقطع ارتباط با کارمندان اسپوتنیک در ترکیه پس از حضور آنها در اداره پلیس
قطع ارتباط با کارمندان اسپوتنیک در ترکیه پس از حضور آنها در اداره پلیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتباط دفتر اسپوتنیک با سه کارمندش در ترکیه پس از آنکه آنها شنبه عصر به اداره پلیس مراجعه کرده بودند، قطع شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارتباط دفتر اسپوتنیک با سه کارمندش در ترکیه پس از آنکه آنها شنبه عصر به کلانتری مراجعه کرده بودند، قطع شده است. پیشتر افرادی ناشناس به خانه سه کارمند اسپوتنیک در آنکارا یورش برده بودند و آنها را به خیانت به کشور متهم کرده بودند.

جزئیات حمله به کارمندان اسپوتنیک ترکیه در آنکارا مشخص شد
 - اسپوتنیک ایران
جزئیات حمله به کارمندان اسپوتنیک ترکیه در آنکارا مشخص شد

مارگاریتا سیمونیان سردبیر خبرگزاری اسپوتنیک، روسیه امروز و کانال تلویزیونی آرتی، در توییتر نوشت: "ما اکنون 9 ساعت است که دیگر نمی توانیم با کارمندان خود در آنکارا پس اینکه آنها درباره حمله به آپارتمان های خود به اداره پلیس مراجعه کردند، با آنها تماس بگیریم."

در سایت اسپوتنیک ترکیه آمده است: "به سه کارمند بخش ترکیه اسپوتنیک در تاریخ 29 فوریه حوالی ساعت 22.30 تا 23.00 حمله شد و گروهی سازماندهی شده سعی داشتند به خانه هایشان نفوذ کنند در حالی که شعارهای ملی گرایانه، توهین و تهدید آمیز سر می دادند. مهاجمان سعی داشتند در را بشکنند. کارمندان ما به پلیس مراجعه کرده و اکنون شواهدی ارائه می دهند که در هر کدام از این گروه ها بیش از 10 نفر بودند."

آنها شعارهای "ترکیه برای ترک هاست"، "خیانت کارها"، "جاسوس های روسی" سر می دادند. افراد مهاجم قبل از آمدن پلیس مخفی شدند و در نتیجه این حمله کسی آسیب ندیده است. پیشتر خبرگزاری اسپوتنیک اطلاع داد که پزشکان نظامی روسیه خبرنگار راشاتودی را که به شدت زخمی شده بود، نجات دادند.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала