شکایت پرسپولیس علیه اتهام زنان به این باشگاه

CC BY 4.0 / IRNA / شکایت پرسپولیس علیه اتهام زنان به این باشگاه
شکایت پرسپولیس علیه اتهام زنان به این باشگاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که علیه اتهام زنان به این باشگاه شکایت می کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد جوسازی های علیه این باشگاه اظهار داشت: بدون تردید این ادعاهای کذب که با هدف فرافکنی و توجیه ناکامی ها از یک سو و ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس مطرح می شود اتهام زدن به ارکان و متولیان ورزش و فوتبال کشور نیز هست و جا دارد فدراسیون فوتبال بدون مماشات برخورد قاطعی داشته باشد.

حواشی بیشمار دیدار سپاهان - پرسپولیس  - اسپوتنیک ایران
حواشی بیشمار دیدار سپاهان - پرسپولیس

وی افزود: طی روزهای اخیر نیز شاهد واقع بینی طرفداران برخی تیم ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و بررسی علل ناکامی هستیم و فریب این ادعاهای عوام فریبانه را نمی خورند. به باور ما برخی تیم ها تا به جای توجیه ناکامی و طرح ادعاهای کذب علیه پرسپولیس بدنبال رفع ایرادات نروند خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده و در جاده ناکامی قدم خواهند زد.

قدوسی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس به تلاش و رقابت خود در مستطیل سبز ادامه داده و در قبال اتهام زنی ها نیز سکوت نکرده و اقدامات قانونی لازم را انجام می دهد.ما همه را دعوت می کنیم به بررسی علل ناکامی تیم‌های پرمهره و پرستاره در این هفته از رقابت های لیگ که چگونه از کسب پیروزی مقابل تیم های درخطر سقوط و میان جدولی بازماندند و اکنون بدنبال بهانه جویی و فرافکنی هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала