معرفی "قاتل" جنگنده امریکایی اف ـ 35

© Photo / Pixabay / Skeezeمعرفی "قاتل" جنگنده امریکایی اف ـ 35
معرفی قاتل جنگنده امریکایی اف ـ 35  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایلان ماسک بنیانگذار شرکت هوافضای SpaceX و مدیرعامل "تسلا" در توییتر خود نوشت که جنگنده آمریکایی اف ـ 35 "در برابر جنگنده بدون سرنشین کنترل شونده از راه دور" هیچ شانسی برای بقا نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک به این شکل ، توییت  خانم لی هادسون ، خبرنگار نشریه آمریکایی  Aviation Weekرا مورد تفسیر قرار داد  كه اظهارات ماسک در یک سمپوزیوم نظامی در مورد لزوم ایجاد جایگزین برای اف ـ 35 را نقل کرده بود .

بنیانگذار SpaceX نوشت: "رقیب اف ـ 35  باید یک جنگنده بدون سرنشین (پهپاد) باشد که از راه دور توسط انسان کنترل می شود اما مانورهای آن بطور مستقلانه صورت می گیرد .  اف ـ 35 هیچ فرصتی برای دفاع از خود در برابرچنین پهپادی  نخواهد داشت."

جدیدترین ناو هواپیمابر آمریکا با اف-35 ناسازگار است - اسپوتنیک ایران
جدیدترین ناو هواپیمابر آمریکا با اف-35 ناسازگار است

در همین زمان ، Defense News گزارش داد که ایلان ماسک در سمپوزیوم فوق الذکر در پاسخ به سؤالی درباره ایده های ابتکاری خود در زمینه جنگ هوایی ، این عقیده را ابراز کرد که "دوران هواپیما های جنگنده گذشته است ". به گفته این مخترع آمریکایی ، آینده در این زمینه با هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود.

جنگنده اف 35 ، ساخت شرکت لاکهید مارتین در سال 2015 با تأخیر چند ساله در زرادخانه ارتش ایالات متحده پذیرفته شد. انتظار می رود که این هواپیما تا اواسط قرن 21 جنگنده اصلی نیروی هوایی ایالات متحده باشد. ساخت این هواپیما 1.4 تریلیون دلار هزینه داشته و گران ترین هواپیمای نظامی تاریخ است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала