محدودیت‌های مسافرتی آمریکا برای ایران

© AP Photo / Jacquelyn Martinمایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنس:ورود مسافرانی که طی دو هفته اخیر به ایران سفر کردند به کشور ممنوع می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود محدودیت های مسافرتی به ایران، ایتالیا و کره جنوبی در رابطه با شیوع ویروس کرونا اعمال می شود.

به گفته پنس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا محدودیت‌های اعمال شده در رابطه با ایران را مورد تأیید قرار داد. این موضوع ممنوعیت ورود افرادی را در نظر می‌گیرد که طی 2 هفته گذشته به ایران سفر کرده باشند.

مرگ هفتمین نفر مبتلا به کرونا در ایتالیا تایید شد - اسپوتنیک ایران
مرگ هفتمین نفر مبتلا به کرونا در ایتالیا تایید شد

افزون برآن، آمریکا سطح خطر مسافرت به بعضی از مناطق ایتالیا و کره جنوبی را «بالاتر» می برد و به آمریکایی ها توصیه می‌کند از سفر به آنجا خودداری ورزند.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چین از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را فوریتی با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری COVID-19 گذاشت.تعداد مبتلایان آلوده در چین تاکنون از 78 هزار نفر فراتر رفته است، 2744 نفر جان باختند، بیش از 32 هزار نفر نیز درمان شده اند.موارد ابتلا در خارج از چین، براساس اطلاعات چندی پیش سازمان بهداشت جهانی، در 37 کشور جهان، تعداد 2790 مبتلا و 44 نفر فوتی ثبت شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала