موسوی: پیشنهاد آمریکا یک حرکت تبلیغاتی و ریاکارانه است

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of Iranموسوی: پیشنهاد آمریکا یک حرکت تبلیغاتی و ریاکارانه است
موسوی: پیشنهاد آمریکا یک حرکت تبلیغاتی و ریاکارانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه ایران نسبت به پیشنهاد آمریکا برای کمک به این کشور در مبارزه با ویروس کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا برای کمک به ایران در خصوص ویروس کرونا را یک حرکت تبلیغاتی و ریاکارانه دانست که با اغراض سیاسی و به منظور فریب افکار عمومی جهانیان صورت می‌گیرد.

پمپئو: آمریکا برای مبارزه با کرونا ویروس به ایران پیشنهاد کمک کرد - اسپوتنیک ایران
پمپئو: آمریکا برای مبارزه با کرونا ویروس به ایران پیشنهاد کمک کرد

سید عباس موسوی گفت: ادعای کمک به ایران برای مقابله با کرونا از سوی کشوری که با تروریسم اقتصادی خود باعث فشارهای گسترده بر مردم ایران شده و حتی راه خرید دارو و تجهیزات پزشکی را مسدود کرده است، ادعایی مضحک و یک بازی سیاسی - روانی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اضافه کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیازهای دارویی و بهداشتی کشور و مقابله با ویروس کرونا در تماس نزدیک با بسیاری از کشورها بوده و تا کنون بخش قابل توجهی از نیازهای کلیدی کشور شامل یکصد هزار کیت تشخیص، ماسک‌های ویژه جراحی، دستگاه‌های تنفس مصنوعی و غیره از طریق کشورهای دوست تأمین شده و محموله‌های دیگری نیز در راه است که به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

موسوی تاکید کرد: مقابله با ویروس کرونا، که اکنون به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده و کشورهای زیادی را در بر گرفته است، نیازمند یک اراده جهانی و همکاری وسیع بین المللی است و نه حرکات نمایشی که با اغراض سیاسی و با سواستفاده از رنج و عذاب بیماران و آسیب دیدگان صورت می‌گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала