سیصد ماهیگیر هندی در ایران گرفتار شدند

© AP Photo / Thein Zawسیصد ماهیگیران هندی در ایران گرفتار شدند
سیصد ماهیگیران هندی در ایران گرفتار شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسته شدن فرودگاه ها و لغو پرواز ها به عنوان اقدام پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا، ماهیگیران هندی را در استان هرمزگان گرفتار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، به دلیل بسته شدن فرودگاه ها و لغو پرواز ها به عنوان اقدام پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا، بیش از ۳۰۰ ماهیگیر هندی در بندر چیرویه در استان هرمزگان گرفتار شده اند.

مردم تهران در پی شیوع ویروس کرونا با ماسک در خیابانها رفت و آمد می کنند - اسپوتنیک ایران
شیوع ویروس کرونا در ایران به روایت تصویر

نشریه "تایمز او ایندیا" روز جمعه نوشت: این ماهیگیران هندی از دولت هند درخواست کرده اند تا برای خارج کردن آنها از ایران اقدام کنند.

رامنال پاتکار وزیر توسعه جنگل و اقوام ایالت گجرات واقع در جنوب هند از وزارت خارجه این کشور خواسته است تا برای خروج ۳۴۰ ماهیگیر هندی از ایران سریعا اقدام کند.

به گفته مقامات هندی، این ماهیگیران حدود ۷ ماه پیش وارد ایران شده و به بندر چیرویه در استان هرمزگان رفته اند. آنها توسط یک شرکت ماهیگیری ایرانی استخدام شده بودند.

ماهیگیران هندی معمولا در طول فصل ماهیگیری از سوی شرکت های محلی استخدام می شوند و پس از پایان فصل ماهیگیری به کشور خود باز می گردند.

در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۹، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را یک ویروس جدید اعلام کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала