تصویری دیده نشده از رهبر جمهوری اسلامی در سفر به رومانی

اشتراک
نشریه "خط حزب الله" خاطره‌ کوتاهی از سفر آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران به بوسنی را همراه با تصویری دیده نشده از وی در سفر به رومانی منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک ، در مطلب منتشره بخشی از گزارش سفر آیت الله خامنه ای به رومانی، یوگسلاوی، بلگراد و سارایوو در اسفندماه سال ۶۷ که در خطبه های نماز جمعه ۶۷/۱۲/۱۲ ایراد شده  به همراه عکسی از حضور رهبر ایران در میدان اصلی بخارست دیده می شود.

​در این گزارش آیت الله خامنه ای گفته شده است:" در جمهوری بوسنی‌ که یکی از شش جمهوری یوگسلاوی {ســابق} است و در مرکز آن شهری است به نام «سارایوو» - که یک شهر مسلمان نشین هست و از جمله‌ی مناطقی از اروپاست که آنجا نشانه های بسیار ذی‌قیمتی از اسلام هست؛ مساجد متعدد، کتابخانه های فراوان، کتابهای بسیار ذی‌قیمت و از همه بهتر و شیرین تر، مسلمانان خوش روحیه و شــاد و مؤمن و غالبا تا آن جایی که ما دیدیم، علاقه‌مند به جمهوری اســلامی و به امام عزیزمان و به ملت ایران.

من توفیق پیدا کردم که در اجتماع این مردم حضور پیدا کنم، به مسجدشــان بروم، با آن ها نماز بخوانم، برای آن ها قدری صحبت کنم... و من سلام آن برادران شما را که در نقطه‌ی دوردستی زندگی می‌کنند اما با تمایلات مشترک و عقاید مشترک و احساسات مشترک، به شما عزیزان می‌رسانم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала