تعلیق پروازهای هند با ایران ایر

CC BY-SA 4.0 / IRNA / تعلیق پروازهای هند با ایران ایر
تعلیق پروازهای هند با ایران ایر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان تمام پروازهای ایران (هما) به این کشور را تا اطلاع ثانونی تعلیق کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، به علت شیوع ویروس کرونا، تعلیق پروازهای هند با ایران ایر انجام شد. 

 قطع پرواز برخی خطوط هوایی میان ایران و روسیه به علت شیوع کرونا  - اسپوتنیک ایران
قطع پرواز برخی خطوط هوایی میان ایران و روسیه

در این راستا، خطوط پرواز هواپیمایی ایران اعلام کرد: « به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر بمبئی می‌رساند، با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان طی بخشنامه‌ای از تاریخ 7 اسفندماه، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مسئولان شعبه "هما" در هندوستان طی نامه‌ای درخواست انجام سه پرواز فوق‌العاده در روزهای 9، 12 و 15 اسفندماه را برای انتقال مسافران هندی از ایران نموده است.

در صورت موافقت با انجام این سه پرواز فوق‌العاده، در مسیر تهران به بمبئی، فقط مسافران هندی و مسافران ایرانی با ویزای اقامت هند و ویزای دانشجویی به شرط نداشتن بیماری پذیرش خواهند شد.

شایان ذکر است، پیش از این مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: آموزش کارکنان بخش‌های اداری نیز برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته و علاوه بر قرار گرفتن مواد ضدعفونی کننده در ساختمان‌های اداری جهت استفاده کارکنان، عملیات ضدعفونی ساختمان‌ها نیز به صورت مرتب انجام می‌شود.

وی اضافه کرد همچنین برگزاری جلسات، اجتماعات و کلاس‌های غیر ضروری نیز در شهر فرودگاهی امام خمینی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала