واکنش وزارت بهداشت ایران به مرگ پرستار ۲۵ ساله بر اثر کرونا + عکس

© Photo / IRNA کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران
 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره خبر مرگ یک پرستار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، خبری در فضای جازی مبنی بر مرگ پرستار یکی از بیمارستان‌های استان گیلان بر اثر ویروس کرونا در ایران دست به دست می‌شود.

​نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان بود  که در حین خدمت رسانی به بیماران جان خود را از دست داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هنوز اسم این پرستار در لیست فوتی‌های مبتلا بر اثر کرونا گزارش نشده است و احتمال مرگ بر اثر آنفلوانزا وجود دارد.

سازمان نظام پرستاری کشور، پیام تسلیتی در پی ضایعه اسفناک درگذشت این پرستار جوان به علت آنفلوانزا خدمت خانواده محترم، بازماندگان و همچنین جامعه بزرگ پرستاری کشور به خصوص جامعه پرستاری استان گیلان صادر کرده است.

یادآور می شود طبق آخرین آمار منتشره ،  مجموع تعداد  مبتلایان ویروس کرونا در ایران به 139 نفر رسیده و 19 نفرنیز  فوت شدند.

​پیش از این نیز نتایج آزمایش ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت ایران و محمود صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی ایران مثبت اعلام شده است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала