صف طولانی خرید ماسک در کره جنوبی + فیلم

© AP Photo / Greg Bakerشیوع کرونا ویروس در کره جنوبی
شیوع کرونا ویروس در کره جنوبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیوع ویروس کرونا در این کشور به مرحله خطرناکی رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دیلی میل»، در حال حاضر کره جنوبی پس از چین در جای دوم مبتلایان به کروناویروس قرار دارد. به نوشته نشریه نامبرده، تعداد مبتلایان به این ویروس دست‌کم 833 نفر اعلام شده است و 8 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

درحالی که سئول هشدار بیماری‌های عفونی را در بالاترین سطح خود اعلام کرد، بسیاری از فعالیت‌های عمومی و رویدادهای سیاسی فرهنگی در این کشور لغو شده و مردم از صبح زود در مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خرید ماسک صف کشیدند

کره جنوبی هشدار بیماری‌های عفونی را در بالاترین سطح خود اعلام کرد. 115 مورد جدید ابتلا، به ر جنوب شرق شهر دائگو مرتبط می شود.کیم کانگ لیپ، معاون وزیر بهداشت کره گفت که اگر ما نتوانیم این شیوع را در منطقه دائگو با روش موثری متوقف کنیم، احتمال زیادی وجود خواهد داشت که به سرایت سراسری منجر شود.

مقامات هنوز در حال بررسی دلیل دقیق شیوع جدید بیماری است، چرا که 31 مورد از بیماران سفر خارجی نداشتند.در دائگو و شهرهای دیگر، مردم در سوپرمارکت های بزرگ و داروخانه ها برای خرید ماسک های مخصوص و مواد لازم بهداشتی ازدحام کردند. صدها نفر  ساعت ها در مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای کره جنوبی صف کشیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала