ایران از کشورهای منطقه می خواهد برای مبارزه با کرونا متحد شوند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران از کشورهای منطقه می خواهد برای مبارزه با کرونا متحد شوند
ایران از کشورهای منطقه می خواهد برای مبارزه با کرونا متحد شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران از کشورهای منطقه خواسته است تا برای مقابله با گسترش کرونا با یکدیگر همکاری نزدیک داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران از کشورهای منطقه خواسته است تا برای مقابله با گسترش کرونا با یکدیگر همکاری نزدیک داشته باشند.

ظریف در توییتر نوشت: "مانند سایر ویروس ها - از جمله تروریسم - کرونا ویروس هیچ مرزی نمی داند و بین قومیت ها و مذاهب فرق نمی گذارد."

وی افزود: "همانند طرح صلح هرمز، ایران خواستار همکاری نزدیکتر منطقه ای، از جمله (ایجاد) مرکز مشترک کنترل و پیشگیری بیماری های طولانی مدت است."

​درباره مبتلایان به ویروس کرونا، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت کشور ایران، اظهار داشت: تا به امروز، ما به طور قطع 95 مورد عفونت کرونا ویروس تائید شده شناسایی کردیم و 15 نفر نیز بر اثر این ویروس جان باخته اند. بنابراین، از روز دوشنبه، تعداد افراد آلوده به 34 نفر افزایش یافته است و میزان آمار فوتی نیز 3 نفر افزایش داشته است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد: از ظهر روز گذشته  34 نفر مبتلای جدید به کرونا ویروس شناسایی شده است. از این تعداد 16 نفر در قم، 9 نفر در  تهران، یک نفر در فارس، 2 نفر در مازندران، 2 نفر در گیلان، یک نفر در خراسان رضوی (نیشابور)، 2 نفر در البرز و 1 نفر در قشم مشاهده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала