کاهش 30 تا 40 درصدی شمار گردشگران در فرانسه بخاطر کرونا‌ویروس

© Sputnik / Irina Kalashnikovaکاهش 30 تا 40 درصدی شمار گردشگران در فرانسه بخاطر کرونا‌ویروس
کاهش 30 تا 40 درصدی شمار گردشگران در فرانسه بخاطر کرونا‌ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمار گردشگران خارجی بازدید کننده از کشور فرانسه بخاطر شیوع کرونا‌ویروس 30 تا 40 درصد کاهش نشان می دهد.

بیماری کرونا‌ویروس، 30-40 درصد کاهش یافته است."

فرانسه یکی از پر‌بازدیدترین کشورها در جهان است. براساس اعلام وزارت امور خارجه فرانسه، در سال 2018، 89.4 میلیون شهروند خارجی از این کشور بازدید کردند و سهم درآمد گردشگری در تولید ناخالص داخلی ملی حدود 8 درصد بود.

علائم ویروس کرونا در 20 نفر از شهروندان فرانسه - اسپوتنیک ایران
علائم ویروس کرونا در 20 نفر از شهروندان فرانسه

لومر در ریاض، جایی که نشست وزرای دارایی G20 در حال انجام است به CNBC گفت: "اکنون در فرانسه تعداد کمتری گردشگر وجود دارد که 30-40٪ کمتر از حد انتظار است. البته این یک ضربه جدی برای اقتصاد فرانسه است."

در تاریخ 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع سینه پهلوی پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند - این یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی شیوع این بیماری را یک وضعیت اضطراری با اهمیت بین المللی تشخیص داد و نام رسمی آن را بیماری - COVID-19 گذاشت.

تعداد مبتلایان آلوده به این ویروس در سرزمین اصلی چین از 77 هزار نفر فراتر رفته است، 2592 نفر جان باختند، بیش از 24 هزار نفر نیز درمان شده اند. تعداد مبتلایان در خارج از چین، طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، به 1769 نفر رسیده است.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала