پیشنهاد تعطیلی مدارس تا بعد از تعطیلات نوروز

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مدرسه دخترانه در ایران
مدرسه دخترانه در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، علی نوبخت حقیقی بیان داشت: در این جلسه سه‌ساعته با حضور معاونان بهداشت، درمان، دارو و پارلمانی وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی مجلس اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بررسی شد.

نوبخت حقیقی از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس اطلاع داده و افزود: اسامی بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، سیدمرتضی خاتمی نماینده مردم ماه‌نشان، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه، و حیدر علی عابدی نماینده مردم اصفهان به وزارت بهداشت اعلام شد که در جلسات قرارگاه حضور داشته باشند؛ بی‌شک این اقدام موجب ایجاد انسجام، وحدت، همفکری و هم افزایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین را مطرح کرد که با این موضوع موافقت و مقرر شد این پیشنهاد به رییس مجلس اعلام شود؛ اگر این پیک برداشته شود آلودگی کاهش می‌یابد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم نیز گفت: همچنین در این نشست موضوع تعطیلی مجلس مطرح شد اما از دیدگاه پزشکی به صلاح دانسته نشد و قرار شد در ورودی‌های مجلس کنترل مناسب انجام شود تا نمایندگان و پرسنلی که مشکوک به کرونا هستند به مراکز درمانی معرفی شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала