بستری ۳۲۰ نفر مشکوک به کرونا در قم

CC BY-SA 4.0 / IRNA / بستری ۳۲۰ نفر مشکوک به کرونا در قم
بستری ۳۲۰ نفر مشکوک به کرونا در قم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده وزیر بهداشت در قم از تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم خبر داد و گفت: 21 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبود یافته بودند از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش اسپوتنیک، محمد توکلی نماینده وزیر بهداشت ایران، در قم با اشاره به تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در این شهر اظهار کرد: با تجهیز این آزمایشگاه دیگر نیازی نیست که تست های تشخیص ویروس کرونا به تهران ارسال شده و اقدامات تشخیص در قم انجام می شود.

استاندار قم اعلام کرد که شهر قرنطینه نمی شود - اسپوتنیک ایران
استاندار قم اعلام کرد که شهر قرنطینه نمی شود

وی بیان کرد: برای پرسنل بیمارستان‌ هایی که با بیماران مبتلا به کرونا سروکار دارند دو خوابگاه اختصاصی مشخص شده است و بسته‌ های حفاظت فردی نیز برای کارکنان و بیماران تامین شده است. این بسته‌ها هر شب وارد قم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کامکار و فرقانی قم بستری هستند یادآور شد: برخی از این بیماران به بیماری آنفلوانزا مبتلا بوده و برخی مشکوک به کرونا هستند.

وی با اشاره به اینکه 21 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبود یافته بودند از بیمارستان مرخص شدند یادآور شد: ۱۳ نفر از این بیماران در بیمارستان کامکار و ۸ نفر در بیمارستان فرقانی بستری بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала