ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به ویروس کرونا

CC BY 2.0 / IRNA / محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم
محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در طی روزهای گذشته در تماس مکرر با بیماران مبتلا به کرونا بوده است، بنابر توصیه پزشکان باید مدتی در قرنطینه تحت نظر قرار گیرد.

اظهارات مهم حسن روحانی درباره کرونا  - اسپوتنیک ایران
اظهارات مهم حسن روحانی درباره کرونا

در همین راستا طی حکمی از سوی دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر علی ابرازه به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه منصوب شد.

بر اساس توییت احمد امیرآبادی نماینده قم تست کرونای دکتر قدیر مثبت اعلام شده است.

احمد امیرآبادی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: آقای رئیس جمهور گفتند فرمانده عملیات علیه کرونا وزیر بهداشت است. خب مرکز کرونا گفتید قم است چرا فرمانده به قم نمیاد ضمن این که آزمایش رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم که مثبت اعلام شده یعنی ما فرمانده گردانمان هم مجروح شده و فرمانده نداریم.

گفتنی است کیانوش جهانپور، سخنگوی رسمی وزارت بهداشت ایران گفت: تعداد کل موارد تایید شده از ویروس کرونا در ایران به 43 مورد افزایش یافته است که از این تعداد هشت مورد فوت شده اند. در میان موارد تحت بررسی و تحت نظر تا پیش از ظهر امروز که نتایج قطعی آزمایشگاهی آن نیز به دست ما رسیده، تعداد 15 نفر جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند که از این تعداد 7 نفر در قم، 4 نفر در تهران، 2 نفر در گیلان و یک نفر در استان مرکزی و یک نفر در تنکابن بوده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала