پرواز بین ارمنستان و ایران فقط برای افرادی که به وطن باز می گردند

© Flickr / young shanahanپرواز بین ارمنستان و ایران فقط برای افرادی که به وطن باز می گردند
پرواز بین ارمنستان و ایران فقط برای افرادی که به وطن باز می گردند
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمیته هواپیمایی کشوری ارمنستان: از 24 فوریه به بعد ارتباطات هوایی بین ارمنستان و ایران فقط به طور موقت در دسترس آن دسته از ساکنان دو کشور خواهد بود که به وطن خود باز می گردند.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته هواپیمایی کشوری ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد: از 24 فوریه به بعد ارتباطات هوایی بین ارمنستان و ایران فقط به طور موقت در دسترس آن دسته از ساکنان دو کشور خواهد بود که به وطن خود باز می گردند.

این کمیته در صفحه فیس بوک نوشت: "از 24 فوریه، سفر هوایی بین ارمنستان و ایران به مدت دو هفته به طور موقت محدود خواهد شد. به طور خاص تنها شهروندان مستقر در خاک ارمنستان که در ایران ساکن هستند می توانند از ایران به ارمنستان پرواز کنند."

پیش از این، دولت ارمنستان تصمیم گرفت تا ارتباطات زمینی با ایران را به مدت دو هفته به حالت تعلیق درآورد و تا حدودی ارتباطات هواپیمایی را محدود کند. حمل و نقل بار از ایران بدون محدودیت ولی با استفاده از یک رژیم کنترلی برای رانندگان انجام خواهد شد. در عین حال، شهروندان ارمنستان و ایران می توانند آزادانه به وطن خود بازگردند.

استاندار قم اعلام کرد که شهر قرنطینه نمی شود - اسپوتنیک ایران
استاندار قم اعلام کرد که شهر قرنطینه نمی شود

کروناویروس‌، خانواده گسترده‌ای از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید 19 را شامل می‌شود. کروناویروس‌ها نخستین‌بار در سال 1965 کشف شدند و مطالعه روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه 1980 ادامه داشت.این بیماری که یک ماه پیش در استان ووهان کشور چین به شکل انسانی سرایت کرده است، برای نخستین بار در حدود یک هفته پیش در ایران نیز مشاهده شد. به گفته متخصصان علوم پزشکی از هر 100 بیمار مبتلا به ویروس کرونا، دو نفر (به طور تقریبی) در معرض خطر مرگ قرار می گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала