منوی زیبایی پوست صورت

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر منوی زیبایی پوست صورت شما
منوی زیبایی پوست صورت شما  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلامت پوست صورت شما با خوردن مواد غذایی چون ماهی، روغن زیتون، غلات کامل، آب و ... تامین می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، در راستای زیبایی و جوانی، زنان مبالغ هنگفتی را خرج می کنند. جولیانا پلیسکینا، متخصص تغذیه سالم و نویسنده کتاب "اسطوره ها" در مقالات خود خوردن مواد غذایی برای سلامت جوانی را به شما معرفی می کند. 

An Avocado & A Lemon - اسپوتنیک ایران
خواص مصرف يک عدد آواکادو در روز

از جمله مواد خوردنی که به زیبایی پوست شما کمک می کند: ماهی، مرکبات، سبزیجات، گردو، غلات کامل، روغن زیتون، شیر کم چرب، جیگر، ساقه گیاهان و نوشیدن اب از جمله این مواد معجزه آسا هستند.

به عنوان مثال، غذاهای دریایی، ماهی های چرب ، صدف حاوی روی و اسیدهای چرب امگا 3 هستند که برای بازسازی پوست و ترمیم الیاف کلاژن لازم هستند.

در انتهای لیست، یکی از مهمترین عناصر برای سلامتی و زیبایی پوست "آب" است. بدن ما 80٪ از آب هست. آب یک حلال است که از طریق آن عناصر به سلول ها منتقل می شوند. بنابراین  یک نوشیدنی فراوان برای پوست ما بسیار مهم است: نوشیدن ساده یا آب معدنی، نوشیدنی های میوه ای ویتامین نشده، چای سبز و گیاهی از جمله می توانند به جای آب مورد استفاده قرار بگیرند.

سبزیجات داری فیبر بالایی هستند که به حفظ جوانی کمک می کنند. دانشمندان آمریکایی دریافتند که سبزیجات و میوه های یخ زده حاوی ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری نسبت به میوه و سبزیجاتی هستند که در فروشگاه ها به عنوان تازه فروخته می شوند. سبزیجات پس از گذشت 5 روز و نگهداری در یخچال شروع به از دست  دادن مواد معدنی خود می کنند، اما مواد معدنی میوه های یخ زده مقدار ویتامین A خود را بیشتر از مواد نگهداری شده در یخچال نگه می دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала