تعطیلی مراکز آموزشی برخی استان‌های ایران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تعطیلی مراکز آموزشی برخی استان‌های ایران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا
تعطیلی مراکز آموزشی برخی استان‌های ایران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدارس و مراکز آموزشی برخی استان‌های ایران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ایران، مدارس و مراکز آموزشی استان مرکزی، قم و گیلان  به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند.

محمد جمالیان، رئیس علوم پزشکی اراک در این راستا اظهار داشت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

فوت یک نفر در استان مرکزی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
فوت یک نفر در استان مرکزی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

بنا به اعلام آموزش و پرورش استان مرکزی به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا، علاوه بر مدارس، آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های علمی آزاد استان مرکزی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

در این راستا روزهای یکشنبه و دوشنبه،  ۴ و ۵ اسفند ماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک این استان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفند تعطیل است.

در حال حاضر درمجموع ۲۸ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایران ثبت شده است؛ پنج نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران جان باخته‌اند. بنا بر اعلام وزارت بهداشت ایران، افراد آلوده عمدتا یا ساكنین قم هستند یا در این استان حضور داشته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала