واکنش دومای کشوری روسیه به اتهامات آمریکا

© REUTERS / Sergei Karpukhinدومای کشوری روسیه
دومای کشوری روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده را نمی‌توان کشوری دانست که از ساخت سلاح بیولوژیکی عقب مانده است.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری نویکوف معاون اول رئیس کمیته دومای کشوری در امور بین‌الملل روسیه متذکر شد که ایالات متحده را نباید کشوری دانست که از ساخت سلاح بیولوژیکی عقب مانده است.

وی در ادامه گفت:«آنچه به گزینه دست داشتن آمریکا در آنچه در چین در حال وقوع است مربوط می‌شود، این موضوع که سلاح بیولوژیکی مدتهاست در یکسری از کشورها تولید می‌شود، دیگر یک موضوع محرمانه نیست.

ایران و آمریکا؛ بندبازی روی خط جنگ   - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ایران و آمریکا؛ بندبازی روی خط جنگ

آمریکا نیز در این زمینه فعالیت می‌کند. وقتی اینگونه طرح ها انجام می‌شود، طرف های زیادی در آن ذینفع هستند که این تحقیقات آزمایش شوند و ببینند نتیجه چه خواهد بود».

روز 22 فوریه، «فرانس پرس» گزارش داد که در وزارت خارجه آمریکا، روسیه را متهم سازماندهی کارزار بزرگ مقیاس در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند که هدف آن شکلدهی این نقطه نظراست که آمریکا مسئول شیوع نوع جدید کروناویروس در جهان می‌باشد.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала