کاهش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین

© AFP 2023 / Kazuhiro Nogiکاهش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین
کاهش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در چین، تعداد افرادی از بیماری کرونا ویروس بهبود یافتند، از تعداد مراجعه کنندگان مبتلا به بیماری کرونا بیشتر شد.

براساس آمار منتشر شده در چین، در روز سه شنبه تعداد افرادی که در چین از بیماری کرونا ویروس بهبود یافتند، از تعداد مراجعه کنندگان به بیماری کرونا بیشتر شد. 

یوآن چین - اسپوتنیک ایران
کرونا ویروس، یوآن ها را نابود کرد

در کل کشور، 1749 مورد عفونت تایید شده در روز مشاهده می شود  در حالی که 1824 بیمار که بهبود یافتند از بیمارستان ها مرخص شدند.

علاوه بر این، در روز پانزدهم  روند مثبت در کاهش تعداد موارد تازه تأیید شده در کلیه مناطق چین در خارج از استان هوبی در ابتلا به بیماری کرونا ثبت شده است. مقامات بهداشت چین اعلام کرده اند که در کل  در یک شبانه روز گذشته در سطح کشور، 1749 مورد جدید ابتلا به این ویروس را تأیید نموده اند در حالی که 1824 بیمار بهبود یافته از بیمارستان ها مرخص شدند.

گفتنی است ویروس جدید کرونا برای اولین بار 12 دسامبر در شهر ووهان چین شناسایی شد. کمیسیون بهداشت و درمان شهرداری ووهان در 31 دسامبر، اعلام کرد که 27 نفر که با بازار ماهی شهر در ارتباط بودند، به این بیماری مرموز مبتلا شده اند. دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود 7 روز است و علائم بیماری پس از گذشت این بازه زمانی در بدن فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم شامل تب، بدن درد، گلو درد، سرفه، درد عضلات، آب ریزش بینی، سر درد است. برخی دچار علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال می‌شوند. آنچه باعث نگرانی می‌شود این است که فرد دچار ذات الریه شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала