پایان خوش قرنطینه دانشجویان و اتباع ایرانی بازگشتی از ووهان چین +عکس

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonکرونا ویروس
کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترخیص دانشجویان و اتباع ایرانی مقیم چین با به پایان رسیدن دوره ۱۴ روزه قرنطینه و اطمینان از سلامتی آنان.

به گزارش اسپوتنیک، با شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین، دانشجویان و اتباع ایرانی مقیم ووهان چین با پروازی اختصاصی به کشور ایران بازگردانده شدند و به مدت دو هفته در هتلی در حومه تهران اسکان یافته و تحت مراقبت قرار گرفتند.

علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در گفت‌وگویی خبری درباره قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان با بیان اینکه در طول این دوره ۱۴ روزه همه دانشجویان روزی دو بار معاینه و تب سنجی شدند و هیچ گونه علائمی نداشتند و علاوه بر آن، آزمایش ویروس کرونا نیز از همه این افراد گرفته شد و آزمایش همه منفی بود؛ اعلام کرد دوره ۱۴ روزه قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان امشب به اتمام می‌رسد و فردا صبح در سلامت کامل نزد خانواده‌های خود برمی‌گردند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربران بسیاری ضمن ابراز خرسندی از شنیدن این خبر از خداوند برای سلامتی این دانشجویان سپاسگزاری می‌کنند و امیدوارند به زودی ماجرای ویروس مرگبار کرونا به پایان برسد. کاربرانی نیز معتقدند اگر این دانشجویان سالم باشند ممکن است ویروس از طریق توریست‌های چینی که به ایران سفر کرده‌اند منتقل شده باشد، بنابراین باید جوانب احتیاط را رعایت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала