وعده‌های عجیب و تبلیغات متفاوت کاندیداهای مجلس به نفع خود +ویدئو، عکس

© Sputnik / SHAآخرین جلسه علنی مجلس دهم در ایران + عکس
آخرین جلسه علنی مجلس دهم در ایران + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تبلیغات و وعده‌های عجیب و ناباورانه برخی کاندیداها برای انتخاب شدن از سوی مردم با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان به طور همزمان در روز جمعه دوم اسفند در سراسر ایران برگزار می‌شود. با شروع مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ویدئوهای بسیاری از ستادهای انتخاباتی و نحوه‌ی متفاوت و عجیب و غریب تبلیغات کاندیداهای مجلس در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

در رابطه با این تبلیغات نیز روزنامه جمهوری اسلامی چنین نوشت: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس در مواردی به ابتذال کشیده شده است. یکی از نامزدهای ورود به مجلس در تابلوی تبلیغاتی خود «ارضای حلال غریزه جنسی جوانان» را وعده داده است. که علاوه بر مبتذل بودن این قبیل وعده‌ها، متأسفانه کسی که صلاحیتش برای ورود به مجلس شورای اسلامی تأیید شده از حدود اختیارات و وظایف نمایندگان مجلس خبر ندارد!

کاربران با نظرات متفاوت، متعجب از چنین وعده‌های پوچ و پوشالی و هزینه‌های میلیونی و میلیاردی که برای این حجم از تبلیغات شده است، عنوان می‌کنند انتخابات در ایران بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارد. آنها معتقدند حتی کاندیداها از پیش تعیین شده‌اند و حضور برای رای‌گیری تنها نمایشی بیش نیست.
برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند رای نخواهند داد و نسبت به موضوع انتخابات کاملا بی‌تفاوت هستند. این کاربران غالب نمایندگان مجلس را شبیه به هم می‌دانند که برای آبادی ایران برنامه‌‌ای ندارند و در تلاش برای استفاده از موقعیت خود و کسب دارایی بیشتر هستند.

View this post on Instagram

A post shared by 🍃🍁 ماجرا نیوز 🍁🍃 (@majaranews) on

کاربرانی اما بر این باورند از دوره‌های انتخابات پیشین، کاندیداها برای تبلیغات دست به روش‌های متفاوت و عجیبی می‌زده‌اند و برخوردی با آنها صورت نمی‌گرفت به همین دلیل این مسیر برای سایر کاندیداها نیز آسان شده است. برخی از کاربران معتقدند باید به حاشیه‌ها بی‌توجه بود و برای آبادی ایران تلاش کرد و هر یک از شهروندان ایرانی باید بدانند در سرنوشت کشور نقش دارند، بنابراین رای دادن را حق خود بدانند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала