در ایران یک مامور امنیتی قلابی کلاهبرداری 10 میلیاردی انجام داد

© Photo / IRNA در ایران یک مامور امنیتی قلابی کلاهبرداری 10 میلیاردی انجام داد
 در ایران یک مامور امنیتی قلابی کلاهبرداری 10 میلیاردی انجام داد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری مامور قلابی یک نهاد امنیتی بخاطر کلاهبرداری 10 میلیاردی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار عبداله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور یک نهاد امنیتی در 8 استان کشور مرتکب 170 فقره کلاهبرداری به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال شده بود، خبر داد.

وی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سمنانی مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان مامور یک نهاد امنیتی با ظاهری موجه از آنان کلاهبرداری کرده، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

چگونگی معاملات بورس در زمان قطعی اینترنت - اسپوتنیک ایران
کلاهبرداری از نوع انتخاباتی در فضای مجازی +عکس

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، محل تردد متهم در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به انجام 170 فقره کلاهبرداری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، اراک، گلستان، مازندران و سمنان به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار حسنی با بیان این که این متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد از عموم مردم خواست در این گونه موارد قبل از هر اقدامی از هویت افراد اطمینان یابند و در صورت مشکوک بودن موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала