مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان استعفا داد

CC BY 4.0 / Reza Adeli/Tasnim News Agency / (cropped image)مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان استعفا داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان استعفا داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در پی بارش شدید برف در گیلان از ۲۱ تا ۲۳ بهمن و بسته شدن راه های اصلی و فرعی استان و انتقاد از عملکرد حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از سوی مردم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان استعفا داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سبحان الله علیپور به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  معرفی و از خدمات محمد رضا نازک کار مدیر کل پیشین این اداره کل تقدیر شد.

اختراع دستگاه تولید برق با برف - اسپوتنیک ایران
بارش سنگین برف و گرفتار شدن مردم رشت در این برف زمستانی +ویدئو، عکس

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد؛ خداداد مقبلی در این مراسم  با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه راهداری زمستانی در استان اظهار داشت:  عملیات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول  فعالیت  هستند.

تا تعیین تکلیف پست مدیر کل جدید، معاون فنی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده و مهندس نازک کار با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تا زمان بازنشستگی به عنوان مشاور رئیس سازمان در روسازی و آسفالت منصوب شده است.

بر اساس این گزارش، سبحان اله علیپور سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان  معرفی شد.

از شامگاه یکشنبه ۲۱ بهمن تا سه شنبه ۲۳ بهمن در نقاط مختلف گیلان از هفتاد سانتی متر تا یک و نیم متر برف بارید.جاده ها بسته شد و مسافران بسیاری در مسیرهای منتهی به گیلان به ویژه حد فاصل رودبار به رشت در میان برف و سرما و کولاک گرفتار شدند. در اکثر محورهای منتهی به رشت ترافیک خودرویی ۱۵، ۲۰ کیلومتری در جاده ها شکل گرفت و خودروها متوقف شدند.

 از ۵۲ شهر این استان ۵۰ شهر در گیلان متاثر از بارش برف و باران بود. برق ۲۵۰ هزار مشترک، آب شرب ۵۰ روستای گیلان و ۱۲ هزار مشترک شهری استان و ۶۰ درصد سایت های ارتباطی، مخابراتی گیلان براثر قطع طولانی مدت و گسترده برق ناشی از بارش سنگین برف در قطع شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала