کودک دوساله مادر خود را با فیسبوک از کام مرگ نجات داد

© Fotolia / Africa Studioکودک دوساله مادر خود را با فیسبوک از کام مرگ نجات داد
کودک دوساله مادر خود را با فیسبوک از کام مرگ نجات داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شهر پول انگلیس، دختری دو ساله به لطف واکنش سریعش مادرش را از کام مرگ نجات داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Bournemouth Daily Echo، دختر بچه دو ساله با اینکه هنوز خوب صحبت نمی کند، اما با وجود این، از طریق فیسبوک تماس گرفت و خواستار کمک شد.

سامانتا میسن 28 ساله، هنگامی که به همراه دختر 2 ساله خود صوفیا و پسر 4 ساله ایتان در خانه بود، دچار حمله شد. این زن افتاد و بیهوش شد. دخترش صوفیا او را دید و به سرعت تلفن سامانتا را برداشت و با گذاشتن انگشت مادرش روی صفحه گوشی قفل آن را باز کرد. سپس، از طریق پیام رسان فیسبوک، این دختر بچه با مادر بزرگ خود دبی بیکر تماس ویدیویی برقرار کرد. این کودک هنوز هم ضعیف صحبت می کند و نمی تواند آنچه که اتفاق افتاده است را توضیح دهد. اما او به مادربزرگ خود مادرش را نشان داد که بر کف آشپزخانه افتاده بود.

سپس بیکر مادربزرگ صوفیا، با یک آمبولانس تماس گرفت. صوفیا به همراه برادرش اتان، منتظر پزشكانی بود كه سامانتا را به بیمارستان ببرند.

پزشکان عفونت روده ای را نشان این حمله دانستند، به گفته پزشکان، سامانتا با چنین واکنشی بیهوش شده و بر زمین افتاده است. سامانتا کمک های لازم را دریافت کرد و سلامتی وی کاملاً احیا شد. این زن گفت که از واکنش دختر کوچکش بسیار تعجب کرده است.

سامانتا گفت: من ترجیح می دادم از اتان کمک بخواهم، زیرا به او گفتم چگونه باید در مواقع اضطراری رفتار کند. حتی نمی توانم فکر کنم که صوفیا چطور آنچه را که به برادرش یاد دادم، به خاطر آورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала