شانس میزبانی جام ملت های آسیا برای ایران به خاطر ترس از کرونا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / شانس میزبانی جام ملت های آسیا برای ایران به خاطر ترس از کرونا
شانس میزبانی جام ملت های آسیا برای ایران به خاطر ترس از کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیدا شدن موارد ابتلا به ویروس کرونا در برخی از کشورها باعث شده که بحث هایی در زمینه میزبانی جام ملت های آسیا مطرح شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پیدا شدن موارد ابتلا به ویروس کرونا در برخی از کشورها باعث شده که بحث هایی در زمینه میزبانی جام ملت های آسیا مطرح شود. در همین راستا مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان آغاز شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

ترامپ زمان مهار ویروس کرونا را اعلام کرد
 - اسپوتنیک ایران
ترامپ زمان مهار ویروس کرونا را اعلام کرد

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه‌ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی درنظر گرفته و ای اف سی هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل شروع مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش‌روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و در راستای بهره‌برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر 20سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران ای اف‌ سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه‌ مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می‌شود.

با توجه به درخواست مشابه برخی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد جام ملت های آسیا بسیار زیاد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала