ترامپ زمان مهار ویروس کرونا را اعلام کرد

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ زمان مهار ویروس کرونا را اعلام کرد
ترامپ زمان مهار ویروس کرونا را اعلام کرد
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ از تلاش های چین برای مقابله با ویروس کرونا حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بدون ارائه شواهد و مدارکی مدعی شده است که ویروس کرونا احتمالا تا آوریل از بین می‌رود. این ادعای ترامپ از سوی آژانس سلامت آمریکا رد شده است.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا چین درباره این ویروس حقیقت را می‌گوید، گفت: خوب شما هرگز این را نمی فهمید. به نظرم آنها می‌خواهند بحران را مدیریت کرده و تصویر بهتری ارائه دهند و خوب شما می‌دانید که منظورم این است که آنها نمی‌خواهند وحشت ایجاد کنند و جهان را به آشوب بکشانند.

وانگ یی، وزیر خارجه چین گفته است: این اپیدمی به صورت کلی تحت کنترل است. این شیوع یک باره اتفاق افتاد و برای چین و جهان یک چالش به همراه آورده است.

چند شهروند اسرائیلی به ویروس کرونا مبتلا شدند - اسپوتنیک ایران
چند شهروند اسرائیلی به ویروس کرونا مبتلا شدند

صحبت‌های ترامپ درباره اینکه این ویروس احتمالا تا آوریل ناپدید می‌شود، به نظر به  اطمینان وزیر خارجه چین به کنترل این ویروس برمی‌گردد.

ترامپ گفت: آوریل خیلی خیلی مهم است چون گرمای هوا ویروس را می‌کشد و زمانیکه هوا گرم شود، این ویروس به گرما به سختی واکنش می‌دهد و از بین می‌رود و این چیزی است که اتفاق می‌افتد.

حدود 1525 تن تاکنون پس از ابتلا به این ویروس کشته و بیش از 65 هزار تن دیگر نیز از زمان انتشار آن در ژانویه 2020 مبتلا شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала