چند شهروند اسرائیلی به ویروس کرونا مبتلا شدند

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر چند شهروند اسرائیلی به ویروس کرونا مبتلا شدند
چند شهروند اسرائیلی به ویروس کرونا مبتلا شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ابتلای چندین شهروند اسرائیل به ویروس کرونا توسط مقامات کشور تایید شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جروزالم پست، مقامات اسرائیلی از ابتلای سه شهروند این کشور به ویروس کرونا خبر دادند. آنها در کشتی ژاپنی «دیاموند پرینسس» حضور دارند و آلوده بودنشان به ویروس کرونا تایید شده است. از دو هفته پیش، مسئولان کشتی ژاپنی اعلام کردند موارد ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شده است، از این رو، فرآیند قرنطینه دو هفته‌ای را از زمان رسیدن به یوکوهاما در روز سوم ماه فوریه طی می‌کند.

کشتی دیاموند پرینسس حدود سه هزار و 700 مسافر دارد. از این تعداد هزار و 100 خدمه و دو هزار و 670 تن نیز مسافر از کشور‌های مختلف هستند. کاتسونوبو کاتو، وزیر بهداشت ژاپن در جلسه امروز یکشنبه گفت: با ثبت 70 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این کشتی مجموع مبتلایان در آن به 355 نفر رسیدند. در طول مدت قرنطینه این کشتی دمای بدن مسافران آن مرتب اندازه‌گیری می‌شود.

ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، 2 میلیون ماسک به چین می فرستد - اسپوتنیک ایران
ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، 2 میلیون ماسک به چین می فرستد

شیوع ویروس جدید کرونا در ماه دسامبر در شهر ووهان چین آغاز شد و از آن زمان تاکنون در بیش از 25 کشور جهان گسترش یافته است. طبق آمار‌های رسمی، این ویروس سبب مرگ بیش از 1600 نفر در چین شده و سازمان جهانی بهداشت در خصوص این بیماری هشدار داده است. آخرین آمار مبتلایان به این ویروس از 60 هزار نفر گذشته است. در این مدت کشور‌های مختلف تلاش کردند پس از بازگرداندن شهروندان خود از شهر ووهان چین، آن‌ها را برای مدتی در قرنطینه نگه دارند تا اطمینان یابند به ویروس کرونا مبتلا نیستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала