روحانی: سال‌های ۹۷ و ۹۸ اقتصاد بدون نفت را تجربه کردیم

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: سال‌های ۹۷ و ۹۸ اقتصاد بدون نفت را تجربه کردیم
روحانی: سال‌های ۹۷ و ۹۸ اقتصاد بدون نفت را تجربه کردیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته رئیس جمهور ایران، شاخص‌ها نشان دهنده پشت سرگذاشته شدن فشار حداکثری آمریکا علیه تهران است.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در نشست خبری امروز خود با رسانه‌های داخلی و خارجی در خصوص فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: در برابر همه حوادث سخت مردم در سال ۹۸ تا امروز و همچنین در برابر فشارهای خارجی ایستادگی و مقاومت بی‌نظیری کردند.  با توجه به اینکه شرایط سخت‌تر شده، مشکلات کمتر شده است. شاخص‌ها نشان می‌دهد فشار حداکثری آمریکا را پشت سر گذاشتیم. آمریکا به این نتیجه رسیده است که استراتژی‌اش غلط بوده است.

جلالی: ایران قصد دارد از وابستگی به صادرات نفت خلاص شود - اسپوتنیک ایران
جلالی: ایران قصد دارد از وابستگی به صادرات نفت خلاص شود

رئیس جمهور ایران افزود: تحریم‌ها مشکلاتی را بوجود آورده است که در زندگی مردم اثر گذاشته است اما تحریم‌ها بی‌اثر خواهد بود. آمریکا می‌خواهد با فشار حداکثری در حالی که مردم در سختی فراوان فرار گرفته اند دولت را با ضعف در برابر میز مذاکره بیاورد، اما با عزت در برابر دنیا سخن حق را به صراحت بیان می کنیم با ضعف پای میز مذاکره نمی‌رویم.

روحانی تصریح کرد: هیچ دولتی اقتصاد بدون نفت را تجربه نکرده است اما در سال ۹۷ و ۹۸ اقتصاد بدون نفت را تجربه کردیم و دیدیم که کشور بدون نفت قابل اداره است. سال آینده با همین توانمندی مسیر را ادامه می دهیم و روزی دشمن را مجبور می‌کنیم که پای میز مذاکره بیاید. در سال آینده مسیر ما، مسیر ایستادگی و مقاومت و پیشرفت خواهد بود. در سال آینده رشد اقتصادی و مسیر کنترل تورم بهتر خواهد بود. سال آینده خوبی را در پیش داریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала