واکنش کاربران نسبت به عذرخواهی وزیر جوان برای انتشار لباس فضانوردی ایرانی +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش کاربران نسبت به سورپرایز وزیر ارتباطات ایران
واکنش کاربران نسبت به سورپرایز  وزیر ارتباطات ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران نسبت به عذرخواهی محمد جواد آذری جهرمی بعلت اشتباه تیم خود جهت انتشار لباس فضانوردی واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصویر لباس فضانوردی توسط وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، واکنش های منفی بسیاری را به دنبال داشت. او در یک مصاحبه از خطای غیرقابل انکار تیم تبلیغاتی خود عذرخواهی کرد.

او درباره این اشتباه اینگونه توضیح داد که
هدف از انجام آن کار رسانه‌ای‌کردن برنامه‌ی ارسال فضانورد بود که برای آن سفارش پنج کپسول زیستی را داده بودیم و دوستان پیشنهاد دادند پیش‌خبر این موضوع منتشر شود. در همین زمینه، تیم تبلیغاتی ما در انتخاب تصویر لباس فضانوردان و نوع کار تبلیغاتی خطای انکارناپذیری مرتکب شد که لازم می‌دانم بدون لکنت از مردم و دانشمندان حوزه‌ی فضایی عذرخواهی کنم.
همان شب هم توضیح دادم که مسئله چه بود اما باید بدون لکنت عذرخواهی کرد که انتخاب آن لباس اشتباه رسانه‌ای بود. این کار اصل موضوع تصمیم ایران برای اعزام فضانورد را تحت‌الشعاع قرار داد و خبر را پوشاند. باید از دوستانی پوزش بخواهم که در حوزه‌ی فضایی و اعزام فضانورد تلاش می‌کنند. این پست را حتما حذف خواهم کرد.

بسیاری از کاربران معتقدند که وزیر جوان عذرخواهی کردن را خوب بلد است اما در انتخاب تیم تبلیغاتی خود بسیار ناشیانه عمل کرده است چرا که بعنوان تیم کارشناس، اشتباه آنان بسیار سطحی و بچه‌گانه بوده است. به گفته این دسته از کاربران، بعضی از اشتباهات فقط با عذرخواهی جبران نمی شود و نیاز به استعفای مسئول مربوطه است. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که به اشتباهات پی در پی مسئولین عادت کرده‌اند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که درست است که عذرخواهی مسئولین امری پسندیده است اما اشتباه های زیاد و عذرخواهی‌های پی در پی نیز حوصله مردم را سر برده است.
عده‌ای از کاربران نیز معتقدند که این وزیر برخلاف بسیاری از وزرای دیگر در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند و از کارهای خود به مردم گزارش می دهد و شفاف سازی می کند. او در مواقع اشتباه عذرخواهی می کند، بنابراین بیشتر مورد انتقاد واقع می شود، در حالی که وزرای دیگر نیز در کار خود اشتباه می کنند و حتی یک عذرخواهی ساده نیز انجام نمی دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала