حضور جنجالی علیرضا جهانبخش و بازیکنان برایتون در کلوپ شبانه +ویدئو

CC BY 4.0 / / علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از باد کردن بادکنک توسط بازیکنان باشگاه برایتون در یک کلوپ شبانه برای آنان دردسرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه انگلیسی «The Sun» به تازگی با انتشار ویدئویی از علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون به همراه سه بازیکن دیگر این تیم در کلوپ شبانه مدعی شد حضور ۴ بازیکن برایتون در کلوپ شبانه در اسپانیا که در حال فوت کردن در بادکنک‌ها هستند، دردسرساز شده و باشگاه برایتون درباره این موضوع تحقیقات خود را آغاز کرده است؛ ضمن اینکه محتوای این بادکنک‌ها هنوز مشخص نیست، اما گفته می‌شود افرادی که در کلوپ‌ها از این بادکنک‌ها استنشاق می‌کنند، محتوایش اکسید نیتروز یا همان گاز خنده‌آور است.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

در پاسخ به این ادعا باشگاه برایتون اعلام کرده که از حضور بازیکنانش در این کلوپ با خبر بوده و اتفاق خاصی که بخواهد سوژه رسانه‌ها شود وجود ندارد، اما خبرنگار این رسانه انگلیسی مدعی است فیلم‌های دیگری از اتفاقات رخ داده در این کلوپ در اختیار دارد که برای صحت گفته‌هایش منتشر خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by جواد خیابانی (@ostad_khiyabani) on

کاربران با نظرات متفاوت به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. برخی معتقدند این موضوع شخصی است و نباید دیگران این ویدئو را بازنشر دهند و بی‌دلیل حاشیه‌سازی کنند. و اما در پاسخ به این کاربران جمعی عنوان می‌کنند بازیکن حرفه‌ای نسبت به بازیکن عادی شرایط متفاوتی دارد و زمانی که با باشگاهی قرارداد حرفه‌ای می‌بندد باید شب‌ها سر وقت بخوابد و از مصرف هر چیزی که به بدنش آسیب می‌رساند خودداری کند، از طرفی رفتار او کنترل می‌شود و در صورت عدم رعایت از بازی محروم خواهد شد و سکو نشین می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by ρєяsρσℓɪs❤∞❤ (@mahsa_6red) on

تعدادی از کاربران معتقدند هستند کسانی که برای پایین کشیدن افراد موفق تلاش می‌کنند و این اتفاق را اگر حقیقت داشته باشد حیله‌ای از پیش تعیین شده برای تخریب علیرضا جهانبخش می‌دانند. گروهی از کاربران نیز معتقدند نشریه سان برای مطرح شدن حاشیه‌سازی کرده و این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала