احتمال تغییر نتیجه دیدار پرسپولیس و الدحیل

© AFP 2023 / Atta Kenareاحتمال تغییرنتیجه دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل
احتمال تغییرنتیجه دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باشگاه پرسپولیس با توجه به دو کارته بودن مهاجم تیم الدحیل در دیدار با این تیم، مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد‌.

به گزارش اسپوتنیک، تیم پرسپولیس در حالی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل به میدان رفت که المعز علی ، مهاجم حریف پیش از این دیدار 2 اخطار مقابل السد در فصل 2019 داشته و مقابل پرسپولیس ایران در فصل جدید به میدان رفته است.

باشگاه پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران
واکنش پرسپولیس به تصمیم ضد ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معز علی، بازیکن تیم الدحیل در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته مرحله حذفی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت کرده و از دیدار با پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی محروم بوده است‌.

ناظر کره‌ای کنفدراسیون فوتبال اسیا در جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و الدحیل اعلام داشت که مونتاری، بازیکن الدحیل به دلیل اخراج در بازی فصل گذشته مقابل السد از همراهی تیمش در دیدار با پرسپولیس محروم است‌. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال اسیا اخطارها یا پاک و حذف می‌شوند و یا انتقال می‌یابند و کارت زردهای معزعلی هم پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان می‌بایست به بازی‌های این فصل انتقال یابد.

حسین خبیری معاون باشگاه پرسپولیس امروز خبر داد این موضوع توسط بخش بین الملل باشگاه پیگیری خواهد شد. پیش از این بازی، ناظر کره‌ای دیدار الدحیل و پرسپولیس تنها به محرومیت مونتاری بازیکن الدحیل اشاره کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала