همکار موفق ترین سرمایه گذار جهان، چینی ها را احمق خواند

© AP Photo / Nati Harnikهمکار موفق ترین سرمایه گذار جهان، چینی ها را احمق خواند
همکار موفق ترین سرمایه گذار جهان، چینی ها را احمق خواند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چارلی مانگر، نایب رئیس شرکت برکشایر هاتاوی به رهبری موفق ترین سرمایه گذار جهان، وارن بافت، معامله گران چینی را به احمق بودن متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، چارلی مانگر، نایب رئیس شرکت برکشایر هاتاوی گفت: "روشی که آنها دوست دارند در سهام شرط ببندند واقعاً احمقانه است. سخت است چیزی به غیر از احمقانه بنامیم که چینی ها چگونه با سهام رفتار می کنند. با اینحال آنها در بقیه چیزها بسیار خوب هستند."

مانگر با اشاره به اعتیاد معامله گران چینی به خرید و فروش اوراق بهادار گفت که بازیکنان محلی دوست دارند معاملات بیشتری را با توسل به اخبار کارخانه به جای سرمایه گذاری در رشد بلند مدت انجام دهند.

آیا چین از لحاظ تعداد کلاهک های اتمی به روسیه و آمریکا خواهد رسید؟ - اسپوتنیک ایران
آیا چین از لحاظ تعداد کلاهک های اتمی به روسیه و آمریکا خواهد رسید؟

همچنین سرمایه دار 96 ساله خاطرنشان کرد: شرکت های چینی امروز "قوی ترین در جهان" هستند و از شرکت های آمریکایی پیشی می گیرند. علاوه بر این، آنها نتایج اطمینان بخش بیشتری در رشد از خود نشان می دهند.

سایر مباحثی که مونگر به آن پرداخت، نوسانات سهام در شرکت تسلا، تولیدکننده خودروهای برقی آمریکایی بود. وی گفت: "سهام آنها بالا رفت زیرا [بنیانگذار شرکت] ایلان ماسک مردم را متقاعد کرد که می تواند سرطان را درمان کند. او فردی عجیب و غریب است، اما در همه چیز اشتباه نمی کند. من هرگز سهام آنها را نمی خریدم و آنها را به [کاهش امید] کوتاه می فروختم."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала