ترور سردار سلیمانی راه بسوی آزادی بیت‌المقدس

© Sputnik / Vitaliy Belousovاورشلیم
اورشلیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار رمضان شریف: ترور سردار سلیمانی از سوی آمریکا، آغازی برای اتمام حضور آمریکایی‌ها در منطقه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نمود که ترور سردار سلیمانی منجر به آزادی بیت‌المقدس می‌شود.

وی در ادامه افزود:«ترور سردار سلیمانی از سوی رژیم استکباری آمریکا، آغازی برای اتمام حضور آمریکایی‌ها در منطقه است. تمام طرح‌های آمریکایی‌ها در منطقه با تدابیر جبهه مقاومت و شهید سلیمانی با شکست مواجه شده و ترور و به شهادت رساندن سرداران ما نمی‌تواند جلوی این شکست دشمن را بگیرد.

دستاورد جدید اسرائیل در زمینه صادرات تسلیحات - اسپوتنیک ایران
دستاورد جدید اسرائیل در زمینه صادرات تسلیحات

دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف این جبهه بود ولی امروز اسرائیل و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند. ترور ناجوانمردانه و بزدلانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط امریکایی‌ها، به فضل الهی منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد.

دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها برای تسلط بر منطقه غرب آسیا انجام می شود. با حضور سردار مقاومت، همه طراحی‌های استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید. سیلی انتقام سخت سپاه پس از شهادت سردار سلیمانی، حیثیت آمریکایی ها را از بین برد و اخراج آنها را از منطقه حتمی و قطعی کرد.

دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف این جبهه بود اما امروز اسرائیل و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند».

در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام «شهید سلیمانی» برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала