عذرخواهی آذری جهرمی از ایرانیان

© Photo / IRNAعذرخواهی آذری جهرمی از ایرانیان
عذرخواهی آذری جهرمی از ایرانیان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به خاطر عکسی که چندی پیش به عنوان عکس لباس فضانوردان ایرانی منتشر کرده بود و در واقع اقتباسی از لباس های فانتزی برای کودکان بود، عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات ایران در پاسخ به پرسشی درباره واکنش‌های منفی نسبت به انتشار تصویر لباس فضانوردی توسط او گفت: هدف از انجام آن کار رسانه‌ای کردن برنامه ارسال فضا نورد بود که برای آن سفارش ۵ کپسول زیستی را داده بودیم؛ دوستان پیشنهاد دادند که پیش خبر این موضوع منتشر شود؛ در همین زمینه خطای غیر قابل انکاری از سوی تیم تبلیغاتی ما در انتخاب تصویر لباس فضانوردان و نوع کار تبلیغاتی که انجام شده بود رخ داد که لازم می‌دانم بدون لکنت از مردم و دانشمندان حوزه فضایی عذرخواهی کنم.

یوری گاگارین، اولین انسانی که به فضای کیهانی پرواز کرد: ویدئوهای آرشیو - اسپوتنیک ایران
واکنش کاربران به حواشی لباس فضانوردی ایرانی +عکس

وی خاطر نشان کرد: همان شب هم توضیح دادم که مساله چه بود اما باید بدون لکنت عذرخواهی کرد که انتخاب آن لباس، اشتباه رسانه‌ای بود. این کار اصل موضوع تصمیم ایران برای اعزام فضانورد را تحت الشعاع قرار داد و خبر را پوشاند. باید از دوستانی که در حوزه فضایی و اعزام فضانورد تلاش می‌کنند پوزش خواست. این پست را حتما حذف خواهم کرد.

یادآور می شود پیشتر عده‌ای از کاربران گفته بودند که این لباس از سایت آمازون خریداری شده است و جای برچسب ناسا که از آن کنده شده بر روی آن مانده است و بر روی بازوی آن  برچسب ایران زده شده است. عده‌ای دیگر از کاربران عنوان کردند که لباس فضانوردان نباید زیپ داشته باشد و این لباس بیشتر شبیه لباس ضد کرونا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала