معنای تهدید جدید نتانیاهو چیست؟

© AFP 2023 / Gali Tibbonمعنای تهدید جدید نتانیاهو چیست؟
معنای تهدید جدید نتانیاهو چیست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد تل آویو چنان هدیه ای را برای حماس، جنبش فلسطینی حاکم در نوارغزه آماده کرده که در همه طول حیات این جنبش غیر منتظره بوده و با تمام حوادث اتفاق افتاده برای فلسطینی ها در گذشته فرق خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، نتانیاهو در مصاحبه با شبکه 20 تلویزیون اسرائیل گفت:" من به عنوان نخست وزیر به شما می گویم که به دنبال شروع جنگ نیستم. من به سینه خود نمی کوبم ، شیپور نمی زنم و طبل ها را به صدا در نمی آورم  اما ما در حال آماده سازی غافلگیر کننده ترین هدیه برای حماس درکل زندگی آنها هستیم. من نمی خواهم بگویم که این هدیه چه خواهد بود  اما با همه چیزهای  قبلی فرق خواهد داشت".

اسرائیل آماده مذاکرات مستقیم با فلسطین است - اسپوتنیک ایران
اسرائیل آماده مذاکرات مستقیم با فلسطین است

نتانیاهو به رهبران حماس هشدار داده و گفت : اینکه آیا آنها چنین هدیه "غافلگیر کننده" ای را دریافت کنند ، فقط به خود  آنها بستگی دارد ،: "اگر آنها به خود نیامده و حملات با موشک ها و بالن ها را متوقف نکنند ، این هدیه را پس از مدتی دریافت خواهند کرد . حرفهای مرا به یاد داشته باشید."

چند دقیقه پس از پایان مصاحبه نتانیاهو ، یک انفجار قدرتمند در مرز اسرائیل و غزه شنیده شد. سرویس مطبوعاتی ارتش اسرائیل بعداً گزارش داد كه یک خمپاره از غزه بسوی  قلمرو اسرائیل شلیک شده اما کسی صدمه ندید

بتازگی فوزی برهم، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مبنی بر آغاز آماده کردن نقشه‌های الحاق سرزمین‌های کرانه باختری، این امر را در امتداد تجاوزگری آمریکایی اسرائیلی علیه حقوق ملت فلسطین دانست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала