عصبانیت شدید بازیگر محبوب از صحبت های خبرنگار +ویذئو

© AP Photo / Joel Ryanانجمن های نویسندگان آمریکا برای حمایت از اصغر فرهادی بیانیه دادند
انجمن های نویسندگان آمریکا برای حمایت از اصغر فرهادی بیانیه دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عصبانیت شهاب حسینی از صحبت های یک خبرنگار و درگیری لفظی با او!

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگاری در نشست خبری فیلم شین در جشنواره فیلم فجر خطاب به شهاب حسینی، بازیگر و کارگردان ایرانی گفته است که شما ادعاهای مذهبی دارید اما در رفتارهای شما تناقض وجود دارد، مثلا در جشنواره کَن از امام زمان صحبت نکردید، بعد به ایران آمدید و جایزه خود رابه امام زمان تقدیم کردید. او همچنین افزود که این رفتارها شائبه به وجود می آورد.

View this post on Instagram

A post shared by لاكچری clipp (@luxury_cliip) on

شهاب حسینی در پاسخ به این خبرنگار کمی عصبانی شده و گفت که در جشنواره کن نمی شود از امام زمان صحبت کرد.
او درباره جشنواره فیلم کن اعلام کرد که من در دلم نیت کردم، گفتم یا امام زمان، پس فردا تولد توست، کاش میشد یک اتفاقی برای من بیافتد.
او در رابطه با عدم صحبت در مورد امام زمان گفت که در مملکت خودم از امام زمان صحبت می‌کنم و اینگونه با من برخورد می شود، حال در جشنواره کَن چه بگویم. او در ادامه افزود که هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد.

View this post on Instagram

A post shared by سلام سینما (@salamcinama) on

بسیاری از کاربران نسبت به واکنش شهاب حسینی واکنش های مثبت و منفی نشان دادند. عده ای از کاربران عنوان کردند که قضاوت های نادرستی که در مورد شهاب حسینی شده است سبب شده که علیه او جوسازی بدی شود و او را اینگونه تحت فشار قرار دهد و عصبانی کند. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که اگر صحبت شهاب حسینی منطقی است چرا او اینقدر پرخاشگرانه و عصبانی صحبت می کند. عده‌ای از کاربران معتقدند که سئوال خبرنگار و انتقاد او از شهاب حسینی بسیار ناشیانه بوده و جزو حریم خصوصی این بازیگر است و سبب جریان سازی می شود. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که در نشست های خبری جشنواره فجر امسال درگیری‌ها و بحث ‌های بسیاری شکل گرفته است که از صحبت درباره فیلم ها منحرف می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала