کاهش دمای ۱۵ درجه ای دمای هوا در ایران

© Sputnik / Somayeh Pasandideکاهش دمای ۱۵ درجه ای دمای هوا در ایران
کاهش دمای ۱۵ درجه ای دمای هوا در ایران
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هواشناسی ایران اطلاع داد که از روز یکشنبه دمای هوا از ۸ تا ۱۵ درجه در اکثر مناطق کشور کاهش می یابد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی ایران اطلاع داد: امروز در سواحل دریای خزر، شمال غرب و غرب و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای بخش‌هایی از استان‌های جنوبی کشور از جمله فارس، کرمان، بوشهر و هرمزگان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده که گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد که فردا بارش برف و باران و همچنین وزش باد برای سواحل دریای خزر، شمال غرب و نقاطی از غرب کشور پیش بینی می‌شود و گفت: در اواخر وقت فردا از شدت بارش‌ها در مناطق غربی کاسته و به سمت شرق کشور کشیده خواهد شد.

رفیعی اطلاع داد: برای روز سه شنبه برای بیشتر مناطق کشور در اواخر وقت از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد که بارش‌ها به شکل باران و برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه از سه‌شنبه وزش باد شدید در بسیاری از استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز در استان‌های تهران، سمنان، قم، مرکزی و کرمان وزش باد شدید را تجربه خواهند کرد.

این کارشناس خاطر نشان کرد: از امروز تا پایان هفته دمای هوا در اکثر مناطق کشور بین ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала