واکنش دایی به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی ایران

© Photo / IRNAواکنش دایی به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی ایران
واکنش دایی به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی دایی، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی ایران نسبت به انتخاب دراگان اسکوچیچ کروات به سرمربی گری تیم ملی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی دایی بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، با واکنش نسبت به انتخاب دراگان اسکوچیچ کراوات به سمت سرمربی گری تیم فوتبال ایران، عنوان کرد که این مربی کروات، خارج از فدراسیون فوتبال انتخاب شده است.

وی گفت: " برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنا آروزی همه ما است که تیم ملی دوباره به جام‌جهانی صعود کند اما متأسفانه انتصاب‌ها بر اساس مسائل غیرفوتبالی صورت می‌گیرد و مسائل فنی و اینگونه موضوعات نقشی در انتخاب‌ها ندارد."

اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران

آقای گل فوتبال جهان همچنین در مورد وضعیت ویلموتس اظهار داشت: " متاسفانه در برخی از انتصاب‌ها، بعضی از آقازاده‌ها دخیل هستند. درباره ویلموتس هم یک نفر باید ورود کند که مشخص شود ویلموتسی که آخرین قراردادش 750 یا 850 هزار یورو بوده است، چطور به یکباره قرارداد 2 میلیون و 750 هزار یورویی  برای یک سال منعقد می‌کند؟ این مربی با دستیارانش 3 میلیون یورو در این وضعیت اقتصادی، خرج روی دست فوتبال ایران گذاشت. 3 میلیون یورو حدود 45 تا 50 میلیارد تومان می‌شود. او به تازگی مبلغ 6 میلیون یورو هم غرامت خواسته که اگر یک حساب ساده انجام بدهید متوجه می‌شوید برای ویلموتس فدراسیون فوتبال باید 140 میلیارد تومان بپردازد. با این شرایط هیچکس هم پاسخگو نیست!

انتخاب اسکوچیچ، بی احترامی بزرگی به همه مربیان ایرانی بود.

دایی در ادامه با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایرانی است، گفت: "ما به غیر از آقای قلعه‌نویی، مربیان بسیار خوب زیادی در ایران داریم. برای من سوال است، اسکوچیچ با چه سابقه کاری و کارنامه‌ای به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده است؟ واقعا برایم جای سوال است که چه کسی به این نتیجه رسیده که اسکوچیچ را انتخاب کند؟ این بی‌احترامی بزرگی بود که به تمام مربیان ایرانی شد."

علی دایی  - اسپوتنیک ایران
آیا علی دایی سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

دایی با اشاره به این که این که صلاحیتش برای سرمربی گری تیم ملی ایران را وزارت ورزش رد کرده است، گفت: " وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست  رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم."

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم ملی با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده بود یا خیر، گفت: "چند نفر از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، با من صحبت کرده بودند اما توافقی نکردیم. البته مخالف اصلی حضور من در تیم ملی، وزارت ورزش بود. نهادهایی که باید صلاحیت من را تایید کنند، نهادهای اطلاعاتی رسمی کشور هستند که از فدراسیون فوتبال می‌خواهم از این نهادها صلاحیت من را بگیرند. این مسائل دخیل نیست بلکه مسائل پشت پرده وجود دارد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала