معرفی فیلم های ممنوعه در کشورهای مختلف

© Photo / Netflixمعرفی فیلم های ممنوعه در کشورهای مختلف
معرفی فیلم های ممنوعه در کشورهای مختلف  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلتفرم فیلم نتفلیکسNetflix) ) برای اولین بار لیستی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی را منتشر کرد که نمایش آنها از این پلتفرم در برخی از کشورها از سال 2015 تا 2020 ممنوع اعلام شده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Variety، در ویتنام ، فیلم استنلی کوبریک ، "تمام فلز شل" ممنوع شده و فیلم سینمایی مارتین اسکورسیزی ، آخرین وسوسه مسیح ، برای سنگاپوری ها غیرقابل دسترسی است . همچنین در سال 2020 ، سنگاپور ممنوعیت هایی را برای کمدی برزیلی The Last Hangover ، سریال Disjelled ، فیلم مستند The Legend of 420 (افسانه 420) و شوی Cooking on High  در مورد غذاهای تهیه شده با ماری جوانا وضع کرده است.

سینما در تهران - اسپوتنیک ایران
آیا «مطرب» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد؟

در آلمان ، دسترسی به فیلم کلاسیک ترسناک Night of the Living Dead و در نیوزیلند ، دسترسی به فیلم مستند مربوط به خودکشی ها ،  The Bridge محدود شده است. در عربستان سعودی ، سریال Patriot Act with Hasan Minhaj مجاز است اما به استثنای یک قسمت که در آن از ریاض برای قتل جمال خاشقجی،  روزنامه نگار مخالف انتقاد می شود.

Netflix  می گوید فقط این نه فیلم به دلیل سانسور از دسترس عموم خارج شده اند . این شرکت قول داده است که سالانه گزارش های مشابهی را منتشر کند.

در تاریخ 22 ژانویه ، نتفلیکس محبوب ترین سریال را معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد فصل اول سریال "The Witcher" بیشترین بازدید را داشته است: طی چهار هفته نمایش ، 76 میلیون بیننده آنرا تماشا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала