عکسهایی از آزمایش سلاح "روز قیامت روسیه"

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر عکسهایی از آزمایش سلاح "روز قیامت روسیه"
عکسهایی از آزمایش سلاح روز قیامت روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکسهایی از آزمایش سلاح روز قیامت روسیه منتشر شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نوشته وبلاگ Covert Shores، از کشتی اقیانوس شناسی "آکادمیک اسکندر" پروژه 20183 برای آزمایش پرتاب محور اژدر هسته ای بین قاره ای 2M39 Poseidon استفاده شده است.

این وبلاگ به ویدئوی ساخته شده در سورودوینسک روسیه که از یوتیوب حذف شد اشاره کرد، این ویدئو در ژوئن 2019  در یوتیوب منتشر شد و تنها پس از 380 بازدید حذف شد. در متن زیر ویدئو نوشته شده بود: تکمیل آزمایشات دریایی "آکادمی اسکندر".

Covert Shores در این ویدیو یک عنصر لوله مانند و یک جرثقیل که در انتهای کشتی قرار دارد را مورد توجه قرار داد. براساس این وبلاگ، عناصر دیده شده می توانند برای آزمایش نمونه اولیه پرتاب 2M39 Poseidon استفاده شوند.

در ماه نوامبر 2019، یک کاربر توئیتر، NewtonTheory متوجه شد محفظه های حمل زباله های رادیواکتیو TUK AT611 می تواند بخشی از سیستم Poseidon باشد.

همچنین در مارس 019 ، ماکسیم کلیموف، کارشناس نظامی خاطرنشان کرد: "زیردریایی هسته ای بدون سرنشین پوزیدون روسی در "نسخه واقعی" آزمایش می شود که خالی از خطر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала