راههای جلوگیری از مشکلات جدی قلبی

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر راههای جلوگیری از مشکلات جدی قلبی
راههای جلوگیری از مشکلات جدی قلبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان رابطه مصرف غذاهای گوشتی و حیوانی را بیماری های قلبی توضیح دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از MedicalXpress، دانشمندان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا راهی را برای جلوگیری از بروز مشکلات در سیستم قلبی عروقی مبتنی بر رژیم غذایی کشف کرده اند. غذای حیوانات حاوی مقدار زیادی اسیدهای آمینه حاوی گوگرد است که احتمال بروز اختلالات مزمن را افزایش می دهد.

کشف یک فایده جدید نوشیدن قهوه  - اسپوتنیک ایران
اثرات مصرف قهوه و شراب بر قلب انسان

در این مطالعه بیش از 11 هزار نفر شرکت کردند که پس از 10 تا 16 ساعت گرسنگی سطح نشانگرهای زیستی آنها در خون که وجود یا احتمال زیاد ابتلا به بیماری های مزمن را نشان می دهد، مشخص شده است. این نشانگرهای زیستی شامل کلسترول، تری گلیسیرید، گلوکز و انسولین هستند. بر اساس سطح شناسایی شده، جدول خلاصه ای از خطر بیماری های قلبی عروقی تهیه شده است.

 براساس نتایج بدست آمده، میانگین مصرف اسیدهای حاوی گوگرد در بین داوطلبان تقریباً 2.5 برابر بیشتر از نیاز روزانه بود. در عین حال، رژیم های غذایی با مقدار کم اسیدهای آمینه حاوی گوگرد (متیونین و سیستئین) که به وفور در گوشت و لبنیات یافت می شوند، سطح خطرناک بیومارکرها را کاهش می دهند. در مقابل، استفاده مکرر از محصولات حیوانی با در نظر گرفتن عواملی از قبیل جنسیت، سن و وجود فشار خون بالا خطر بروز مشکلات قلبی را بالا می برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала