درگیری لفظی جنجالی در جشنواره فیلم فجر +ویدئو، عکس

© Flickr / m4tikسی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود
سی ‌و ‌هشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در سال 1399 برگزار نمی‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درگیری دستیار حاتمی‌کیا با منتقدان و اصحاب رسانه در نشست خبری فیلم خروج!

به گزارش اسپوتنیک، نشست خبری فیلم خروج که با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، فرامرز قریبیان و دیگر عوامل این فیلم در جشنواره فیلم فجر برگزار شده است، به جنجال کشیده شده و دستیار کارگردان، بازیگردان و برنامه ریز این فیلم، علیرضا صالحی با منتقدان وارد بگومگو شده است.

View this post on Instagram

A post shared by مشهور سیتی (@mashhoor_city) on

علیرضا صالحی در پاسخ به منتقدان به جلوی میز عوامل فیلم آماده و با صدای بلند اعتراض خود را بعنوان یک جوان نسبت به فیلم ها و سریال های جدید که به اعتقاد او مضمون آن عرق خوری، بی حجابی و ترویج فساد است، اعلام کرده است.

او در این صحبت خود اعلام کرد که مطبوعات سبب شده اند که فضایی برای کارگردانان و بازیگران ایجاد شود که دست از اعتراض در فیلم های خود برداشته و به سمت فساد حرکت کنند. او مطبوعات و فضایی که آنان درست کرده اند را مقصر این اتفاق می داند.

گفته شده است که علیرضا صالحی دستیاراول کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار علیرضا صالحی می‌توان به فعالیت در سریال نابرده رنج، فیلم بادیگارد و فیلم به وقت شام اشاره کرد.
این درگیری لفظی واکنش کاربران را درشبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by حامد (@h.r.a1357) on


گفته شده است که خروج فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد محصول سال ۱۳۹۸ است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این دستیار کارگردان درست می گوید و مضمون بسیاری از فیلم ها منحرف شده و عملا حرفی برای گفتن ندارد. به گفته این دسته از کاربران، بعضی از کارگردانان و بازیگران دیگر شورش را در آوردند. آنان معتقدند که این دستیار کارگردان فضاشکنی کرده و از حقیقت حرف زده است.

در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که او چه این حرف ها رو بزند یا نزند، چند عدد سیمرغ برای ابراهیم حاتمی کیا کنار گذاشته شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала